Rəqəmsal marketinq

Müraciət et
schedule

Başlanğıc

10 mayadək

schedule

Müddət

200 saat/4.5 ay

schedule

Tədris qrafiki

I, III 18:30-21:30, VII 10:00- 14:30

schedule

Qrup

25-30 nəfər

Proqram haqqında

Rəqəmsal Marketinq, növbəti 5/7 il ərzində ən perspektivli idarəetmə peşələrindən sayılır. Kurs proqramı rəqəmsal marketinq və onlayn reklam sahəsində yüksək keyfiyyətli mütəxəssislər yetişdirmək üçün hazırlanıb. Məzunlar proqramı başa vurduqdan sonra işə başlaya biləcəklər. Təcrübəli mütəxəssislərin, o cümlədən beynəlxalq şirkətlərin nümayəndələrinin rəhbərliyi ilə keçirilən 200 saatlıq təcrübə tələbənin onlayn marketinq və reklam mühitinə daxil olmasını təmin edəcək.

Kursumuzun əsas üstünlüyü öyrənmə prosesinin sırf praktikaya əsaslanmasıdır.

Öyrədilən bilik və bacarıqlar bazarın ehtiyaclarına, rəqəmsal marketinq mütəxəssislərinin tövsiyələrinə əsasən seçilir. Tələbələrə marketinq strategiyası yaratmaq, veb sayt rəhbərliyi, SEO, Google Ads və Google Analytics, SMM və hədəfləmə kimi əsas bacarıq və bilikləri öyrətməyə yönəlir.

Kurs sizi əsl rəqəmsal marketinq mütəxəssisi kimi yetişdirəcək. Əldə etdiyiniz bilik və bacarıqlar həm böyük bir şirkətin marketinq şöbəsində, həm də müstəqil mütəxəssis kimi çalışmanıza imkan verəcək.

“Rəqəmsal marketinq” proqramı üzrə təhsil ödənişlidir. Qəbul zamanı yüksək nəticə göstərən tələbələr isə təqaüd (ödənişsiz təhsil) qazanma şansı əldə edəcəklər.

Yaş: 18 yaş +

İngilis dili səviyyəsi: Orta +

Fərdi kompüter və ya noutbuka sahib olmaq

İntensiv təlimlərə maraq

Kursun sonunda siz,

girl with laptop
  1. Fərdi və müqayisəli analiz vasitələri ilə işləməyi öyrənəcək;
  2. SEO, PPC və sosial şəbəkələrdə təşviqatla bağlı məlumat əldə edəcək;
  3. Reklam ilə işləmək bacarıqlarına, habelə mediaya inteqrasiya, e-mail marketinq menecmenti, mənfi hallara və böhranlara adekvat reaksiya vermək biliklərinə yiyələnəcək;
  4. Tilda platformasında saytlar yaratmaq, Wordpress-də saytlar idarə etmək və onları tanıtmaq bacarıqlarını əldə edəcək;
  5. İmtahan testini keçərək Google Ads Sertifikatlı Peşəkar olmaq fürsəti əldə edəcəksiniz.

PROQRAM

Modul 1. Rəqəmsal marketinqin əsasları. Strategiya.

Birinci modul əsasən sualları cavablandıracaq:

– Rəqəmsal marketinq ənənəvi marketinqdən nə ilə fərqlənir?

– Rəqəmsal marketinqin mövcud olduğu hər növ nüansları nəzərə alaraq bir marka necə yaradılır?

 Təlimin bu hissəsində tələbələr üçün layihələr üzərində praktiki şəkildə işləmək imkanı yaradılır.

Modul aşağıdakı mövzulardan ibarətdir:

  • Marketinq və təşviqat kanalları
  • Hədəf auditoriyası, seqmentasiya, istehlakçı profili
  • Hədəf auditoriyasının və USP-nin (unikal satış təklifi) təyini
  • Analitikanın əsas anlayışları. Xarici analitika
  • Rəqiblərin təhlili (Niş/boşluq daxil olmaqla)
  • Ölçmə növləri və qərar qəbuletmədə rolu

Modul 2. Veb saytın əsasları

Təcrübəli bir mentorun rəhbərliyi ilə tələbələr veb sayt tərtibinin əsaslarını öyrənəcək, Tilda və WordPress platformalarını tanıyacaq və domen adı qeydiyyatdan keçirəcəklər. Beləliklə, hər kəs ilk vizit kartı saytını sıfırdan yaradacaq və WordPress-də çox səhifəlik saytın necə işlədiyini müəyyənləşdirəcəklər.

Modul aşağıdakı mövzulardan ibarətdir:

  • Veb sayt haqqında əsas məlumatlar
  • UI / UX dizaynın əsasları, prototipləşdirmə
  • Öz veb saytınızın prototipinin hazırlanması
  • Tilda şablonları ilə işləmək
  • Standart və sıfır bloklarla iş
  • Tildada bir sayt yaratmaq və formaları sayta inteqrasiya etmək
  • CMS interfeysi, onun quruluşu
  • WordPress şablonları ilə işləmək
  • Səhifələr və mesajlarla işləmək
  • Səhifə şablonlarından istifadə etmək
  • Meta Tag şablonlarını fərdiləşdirmək
  • Əsas plaginlərə ümumi baxış

Modul 3. Analitika

İş analitikasını öyrəndikdən sonra, məlumatlardan istifadə edərək iş strategiyasını qurmaq daha asan olur. Rəqiblərin fəaliyyətini araşdırma bacarıqları da buna kömək edir. Tələbələr Google Analytics-də bir hesab yaratmağın bütün mərhələlərini keçəcək və verilmiş tapşırıqlar əsasında onu idarə etməyi öyrənəcəklər.

Modul aşağıdakı mövzulardan ibarətdir:

  • Daxili analitika
  • Google Analyticsin əsaslarının, quruluşun, yeni hesabın yaradılması
  • Əsas hadisələrin yaradılması (kodlaşdırma yolu ilə)
  • Əsas hesabatlar
  • Əsas hədəflərin təyin edilməsi, hədəf hopperlərin tanınması
  • Sayt üçün hadisələr və hədəflər xəritəsi yaradılması
  • Google Tag Manager: interfeys və hesab quruluşu ilə iş
  • Google Analytics kodunun quraşdırılması, GTM vasitəsilə hadisələrin qurulması
  • GA-da hədəflərin və GTM-də əsas tədbirlərin müəyyənləşdirilməsi
  • Dəyişdirilmiş analitika: virtual baxışlar, sıçrayış düzəlişi

Modul 4. SEO

Bu modul, praktikada vacib olan axtarış motorunun optimallaşdırılması və SEO alətlərinin əsaslarına həsr edilmişdir. Tələbələr biznes hədəflərinə çatmaq üçün SEO frilanserlər vasitəsilə effektiv idarəetmə sistemi qurmağı, şəxsi layihələrini müstəqil qaydada optimallaşdırmağı öyrənəcəklər.

Modul aşağıdakı mövzulardan ibarətdir:

  • SEO əsasları, əsas anlayışlar
  • İndeksləmə, brauzer sorğuları və təbliğat növləri
  • Sayt üçün semantik, meta etiketlər
  • Google Business-də hesab qeydiyyatı və sayt indeksləşdirilməsininin yoxlanılması

Modul 5. Kontent marketinq

Bu modul kontent yaradılması barədə tam məlumat təqdim edir. Mühazirəçilərimiz sizə sosial şəbəkələrdə və veb səhifədə həm biznes baxımından təsirli, həm də yaradıcı və cəlbedici yazıların necə yaradılacağını izah edəcəklər.

Modul aşağıdakı mövzulardan ibarətdir:

  • İstehlakçı profili
  • Səs tonu və əhəmiyyəti
  • Strategiya və hədəflərin yaradılması
  • Müştəri profilinin yaradılması və düzgün səs tonunun seçilməsi
  • Kontent növləri (SEO, press-relizlər, PR, icmallar)
  • Mətn quruluşu. Kontent formatları və qaydaları.
  • Kontent növləri və onların təbliğə təsiri
  • Rəqəmsal kanallar vasitəsilə marka nüfuzunun artırılması
  • Viral kontent. Situasiya marketinqi və mətbuat tədbirləri

Modul 6. Kontekstli Reklam: Google Adwords

Rəqəmsal marketoloq olmaq üçün ilkin şərt kontekstli reklamı öyrənməkdir. Bu modulda tələbələr Google Adwords ilə tanış olacaq və CPC-nin hesablanması, təkliflərin idarə olunması, auditoriyanın müəyyənləşdirilməsi kimi bir sıra funksiyaları öyrənəcəklər.

Modul aşağıdakı mövzulardan ibarətdir:

  • Google Adwords-də reklam formatları
  • Media planlaşdırma göstəriciləri. Bazar təhlili və təşviq strategiyası. Rəqib analizi vasitələri
  • Google Adwords hesabına giriş
  • Fərqli veb saytlar üçün hesab quruluşu
  • Google Adwords ilə hesabın yaradılması
  • Google Açar Söz Planlaşdırıcısı. Açar sözlər və axtarış şərtləri arasındakı fərq
  • Semantik, açar söz seçimi, mənfi açar sözlər və açar söz növləri.
  • Uğurlu reklam yaratmaq qaydaları. Dinamik açar söz əvəzetmə
  • Təcrübə: açar sözlərin seçilməsi və qruplaşdırılması, biznes üçün reklam hazırlanması
  • Ekran reklamı: format və istifadə sahələri
  • Yenidənqurma siyahılarının yaradılması və konfiqurasiya edilməsi
  • Auditoriya ilə iş. Auditoriya seqmenti. Re-marketinq.
  • Geri dönüşüm / targetinq üçün Google Analytics-ə qoşulun
  • Media reklamlar yaradın

Modul 7. SMM və targetinq

Sosial media praktikasına keçid. Kursun bütün tələbələri fikirlərin yaradılmasında və sosial səhifələrin dizaynında, reklamların və reklam kampaniyalarının qurulmasında fəal iştirak edəcəklər.

Bu modul zamanı tələbələr sosial media və reklam platformalarını analiz etmək üçün marketinq vasitələri ilə işləyəcəklər. Bu bloku tamamladıqdan sonra analitikdən istifadə edərək reklam kampaniyalarını optimallaşdırmaq, məlumatlı qərarlar vermək və düzgün hədəf auditoriyasını tapmaq üçün real həyatda nümunələrdən istifadə edə biləcəklər. Bu bacarıqlar daha effektiv reklam yaradılmasına kömək edəcək.

Modul aşağıdakı mövzulardan ibarətdir:

  • Sosial şəbəkələrdə marka tanıtım strategiyası yaratmaq
  • Tanıtım mexanizmi, hashtaglar, əlaqələr
  • SMM kopirayt üçün fürsətlər
  • Sosial şəbəkələr üçün kontent yaradılması. Kopiraytinq satışı
  • Kontent planı, sənəd yazıcısı, avtomatik / təxirə salınmış nəşr qurma metodları
  • Sosial şəbəkələrdə iş alqoritmi: Facebook üçün kontent, təşviq metodları
  • İnstaqram: hesablar arasındadı fərq, tanıtım növləri, kontent xüsusiyyətləri, hesab vasitəsilə satış
  • YouTube: video kanal formatları, video qəbulu və tanıtımı, nümunələr
  • Fikir rəhbərləri və bloggerlər ilə iş
  • Sosial medianın təqdimat variantları
  • Reklam alətləri. Reklam formatları və istifadəsi
  • Facebook Business və fəaliyyətinə ümumi baxış
  • Hesab yaradəlması
  • Facebook Pixel: quraşdırma, konfiqurasiya, test
  • Xüsusi auditoriyaya ümumi baxış
  • Auditoriya. Növləri və parametrləri
  • Coğrafi targetinq, maraq qrupları, oxşar auditoriya, qruplar
  • Xüsusi auditoriyanın yaradılması
  • Reklam üçün əyani planın yaradılması
  • Leads Add Advertising proqramının yaradılması və istifadəyə verilməsi
  • Reklamların praktikada yaradılması

Modul 8. Email marketinq

Email marketinq rəqəmsal marketoloqun ən vacib alətlərindən biridir və istənilən brendin təşviqatı üçün mütləqdir. Tələbələrin email bülletenlərindən istifadə edərək marketinq kommunikasiyalarının necə aparılacağını öyrənmələri üçün onu ayrı bir modula ayırmışıq. Həmçinin, təlim zamanı müəllimlər email kontentinin ümumilikdə reklam kampaniyalarının keyfiyyətinə necə təsir göstərdiyini praktikada göstərəcəklər.

Modul aşağıdakı mövzulardan ibarətdir:

  • Email kampaniyalarının növləri və formatları
  • Email kampaniyalarının effektivliyinin göstəriciləri
  • Abunəçi bazasının toplanması və onlarla ünsiyyət qurma qaydaları
  • Məlumat bazası toplama formatları. Lid maqnitlərin yaradılması
  • Seqmentasiya və istifadə
  • Email göndərmə xidmətlərinə ümumi baxış
  • Məktubların avtomatik göndərilməsi
  • Email marketinqindəki əsas səhvlər
  • Avtomatik satış, skript yaradılması və fərdiləşdirmə

Vorkşoplar

Hər bir kursda tələbələrə əlavə olaraq müəllimlər və dəvət olunmuş natiqlərlə aşağıdakı mövzularda seminarlar keçirmək imkanı verilir:

  • Chat botları: tətbiq sahələri, istifadə formatları. Nümunələr və hallar.
  • Sərbəst: Sərbəst platformalara ümumi baxış. Müştəri tapılması və sifariş alınması.
  • CV və portfel: tərcümeyi-hal hazırlayın və cavab məktubu göndərin. Rəqəmsal Marketoloq portfelinin yaradılması. Keys çalışması.

Son layihə

Təlimin başlanğıcında hər bir tələbə əldə etdiyi bacarıq və bilikləri tətbiq edərək kurs ərzində çalışdığı bir layihə seçir. Təlim kursunun sonunda bütün məzunlar öz markaları / layihələri üçün bütöv bir marketinq strategiyası təqdim edəcəklər.

Bütün proqrama baxın

Ərizə göndər

Gmail poçt ünvanı daha məqsədəuyğundur

BəliXeyr

Hörmətli namizəd!

Çox təəssüf ki, proqramımıza qəbul 18 aprel 2021-ci il tarixindən etibarən başa çatıb. :(

Sizi IBA Tech Akademiyasının növbəti proqramlarında səbrsizliklə gözləyirik.